Condicions generals del servei | Telefèric de Montjuïc

Amb motiu de la convocatòria de vaga pel Dia Internacional de la Dona, divendres 8 de març, el servei del Telefèric de Montjuïc es pot veure afectat. Disculpeu les molèsties.

8/3: amb motiu de la convocatòria de vaga pel Dia Internacional de la Dona, el Telefèric de Montjuïc no ofereix servei.

  • Inici
  • Condicions generals del servei

Condicions generals del servei

Hola Barcelona, your travel solution

Normes generals del servei del Telefèric de Montjuïc

  • No es permet viatjar amb animals, excepte els gossos d’assistència i els detallats al Reglament de viatgers.
  • Està prohibit fumar dins les instal·lacions del Telefèric de Montjuïc.
  • Està prohibit circular sobre patins, patinets o aparells similars.
  • Està prohibit transportar objectes o materials que puguin ser perillosos o molestos
  • Els menors de 12 anys han d’anar acompanyats d’una persona major d’edat.
  • Les persones usuàries del telecabina no han de provocar el balanceig de les cabines ni han de mantenir objectes fora de la cabina ni llençar-los a l’exterior.
  • Les persones usuàries no poden viatjar amb banyador o cap altra peça similar.

Condicions d’ús del servei del Telefèric de Montjuïc

  • Les persones usuàries han de viatjar amb un títol de transport vàlid, a excepció dels menors de 4 anys. Cal conservar-lo en bon estat i presentar-lo a requeriment del personal. Els títols malmesos no donen dret a cap devolució o reclamació.
  • Per embarcar-hi, les persones amb mobilitat reduïda se situaran a la zona destinada a l'efecte. Les persones que, pel que fa al grau de minusvalidesa, necessitin assistència complementària han de contactar amb el personal de l’estació.
  • En cas d'incidència o de suspensió del servei, es retornarà l'import abonat pel títol de transport o es facilitarà la realització del trajecte amb un sistema de transport alternatiu.
  • El Reglament de viatgers del Telefèric de Montjuïc està a disposició de les persones usuàries.
  • Infraccions i sancions: s'aplicaran d’acord amb la Llei 12/2022, de 14 de juny, del transport per cable i les normes que la despleguen.
  • Procediment d’inspecció: les persones treballadores del Telefèric de Montjuïc estan autoritzades a vigilar i inspeccionar que les persones usuàries compleixin les obligacions que estableix aquest Reglament i a denunciar les infraccions de les quals tinguin coneixement. En l’exercici d’aquestes funcions, poden desallotjar de les instal·lacions del telecabina aquelles persones que incompleixin les disposicions d’aquest Reglament, i sol·licitar, si cal, el suport dels cossos i forces de seguretat.
  • Fulls de reclamació: Telefèric de Montjuïc posa a disposició de les persones usuàries fulls de reclamació a la mateixa instal·lació. També es poden fer arribar suggeriments o reclamacions via web a: www.telefericdemontjuïc.cat

Condicions de compra de bitllets del Telefèric de Montjuïc

  • La reserva del bitllet és vàlida durant 90 dies naturals des de la data de la compra.
  • La pèrdua o sostracció del bitllet no dona dret a cap canvi o abonament.
  • En la compra de bitllets en línia cal descarregar-ne el comprovant i imprimir-lo. Si heu fet la compra a la plataforma d’Hola Barcelona també podeu optar per conservar-lo i mostrar-lo en el dispositiu mòbil.
  • En la compra de bitllets feta a les instal·lacions del Telefèric de Montjuïc, si n’heu de sol·licitar la factura, heu d’enviar les vostres dades fiscals (NIF/NIE, raó i adreça social) a clientstmb@tmb.cat. Heu d’adjuntar-hi escanejada la factura simplificada o els bitllets.